Kirjuta meile

Veebipoe oralb.ee (edaspidi Veebipood) omanik on AbeStock AS (registrikood 10344545), asukohaga Mustjuure 9, 10618 Tallinn, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad äriliendi Veebipoest oralb.ee, oralb.ee/lv ja oralb.ee/lt kaupade ostmisel.

Kaupa saab osta Eestis, Läti ja Leedus. Kaupa tarnitakse Eestis, Lätis ja Leedus.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ilma käibemaksuta. Hinnale lisandub tasu kauba transpordi eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast, tellimuse kaalust ning kättetoimetamise viisist.

Kõik ostja kulud seoses kauba tellimusega esitatakse tellimuse vormistamisel ostukorvis ja kassa lehel. 

Tellimuse vormistamine

Klient saab tellimusi  esitada vaid (äri)kliendi kontot omades. Samuti kuvatakse tellimuste ja ostude ajalugu vaid konto vormistanud klientidele.

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Toote andmed on esitatud toote juures piltide ning kirjeldustega ning on informatiivse tähendusega.

Toote hind on kuvatud toote juures.

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ostukorvis ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

Ostukorvis kuvatakse teie tellimuse hind, mille saab tasuda pangalingi kaudu kassa lehel.

Ostukorvi lehel saab sisestada ka sooduskuponge.

Müügileping  jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

Kohaletoimetamine

Kaupa tarnitakse Eestis, Lätis ja Leedus.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud ostukorvis.

Alates 99 EUR on kohaletoimetamine tasuta.

Transpordi ettevõtte võtab enne kauba kohale toomist kliendiga ühendust ning täpsustab üle andmise kellaaja tarnepäeval. Teativused saadetakse üldjuhul sms`i teel.

Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest. 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Erandlikest juhtumisest teavitakse klienti viivitamatult ning lepitakse kokku kauba üleandmise aeg.

Taganemisõigus

Kui kaup on defektiga, või muude kulumismärkidega kliendil võimalus kaupa tagastada 30 päeva jooksul peale müügitehingu sõlmimist.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise märke,

on Veebipoel õigus keelduda tagastamisest või alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks saadetakse kliendile koos tellimusega ka tagastuskood, muul juhul kannab kulud kannab ostja. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 3 tööpäeva jooksul ning saatma selle kohta tõendi [email protected]

Saatmiskulu kompenseeritakse kliendile kui selgus, et kaup oli defektiga või väljasatud oli vale kaup.

Veebipood tegeleb esitatud pretsensiooniga alates tagastavata kauba kättesaamise päevast 30 päeva jooksul. 

Pretensiooni esitamise õigus

Kauba puuduse ilmnemisel on kliendil õigus pöörduda veebipoe poole hiljemalt 30 päeva jooksul peale ostu sooritamisest.

Palume kirjutada pretensioon koos ostuarvega [email protected]

Veebipood vastab kliendi esitatud kaebusele kirjalikult 7 tööpäeva jooksul. 

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügiga kaasnenud tasud.  Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid)

ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvatele ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada.

Isikuandmete töötlemise kohta palun lugege lähemalt Privaatsustingimuste lehelt.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone palume saata e-kiri aadressile [email protected]

Veebipood vastab kliendi esitatud pretensioonidele 14 tööpäeva jooksul.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.

Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Toode on soovinimekirja lisatud